A NIKE név valójában csak egy marketing osztályt jelent?

Nike

Ha valaki meghallja azt a szót, hogy Nike, egyből tudja miről van szó, a világ egyik legnagyobb sportmárkájáról. Ehhez természetesen hozzájárul az is, hogy a cég óriási energiákat, illetve rengeteg pénzt fektet a brand reklámozásába.

Azonban, csak az gondolhatja úgy, hogy a Nike már csak a marketingből él, akinek még nem volt a lábán egy eredeti, pipa logóval ellátott sportcipő vagy nem viselt ugyanilyen jelzésű szabadidőruhát.

Igaz, hogy világhírű reklámarcokat választanak a népszerűsítés érdekében és az is vitathatatlan, hogy rengeteg promóciós eszközt bevetnek, de ugyanakkor a Nike esetében a minőség is megkérdőjelezhetetlen.

Márpedig nélküle hiábavaló lenne mindenféle marketing trükk, lehetne ölni bele dollármilliókat, mert az embereket nem lehetne meggyőzni, ha néhány alkalom után tönkremennének az általuk vásárolt holmik. Tehát, mielőtt bárki ítélkezne a Nike felett, szerezzen be néhány terméket és győződjön meg saját maga, hogy a csillogó reklámok és a hangzatos marketingszövegek mögött, miről szól ez a brand valójában!